
Messukeskuksen lavalle marraskuussa nousee luomiskonsultti, visionääri ja futurologi, Dietmar Dahmen, jolla on yli 20 vuoden kokemus mainonnan ja markkinoinnin maailmasta Euroopassa ja Yhdysvalloissa. Hän on työskennellyt myös autoalan keskeisten toimijoiden kanssa. AKL Summitissa hän puhuu alan tulevaisuudesta johtamisen ja asenteen näkökulmista.
Toinen päivänpolttava aihe on yrityskulttuurin muutos. AKL Summitin vieraat saavat nauttia mm. Norjassa vuoden puhujaksi valitun Pellegrino Riccardin esityksestä, joka on yhdistelmä tutkimusta ja mestarillista tarinankerrontaa sekä havainnollistavaa huumoria. AKL Summitissa hän puhuu monikulttuurisuudesta, elinvoimaisesta työympäristöstä ja vuorovaikutuksesta.
Tämän vuoden teema on Nyt on aika toimia. Messukeskuksessa siirrytään sanoista tekoihin, kun lavalle nousee Waylands Automotiven toimitusjohtaja John O´Hanlon. Kuulemme poikkeuksellinen tarinan, miten autoliike kasvatti liikevaihtonsa yli 160 miljoonaan puntaan kolmessa vuodessa, vaikeasta markkinatilanteesta huolimatta. AKL Summitissa O´Hanlon puhuu yksityiskohtiin keskittymisen ja keskeisten sidosryhmäsuhteiden tärkeydestä sekä sisäisen yrityskulttuurin ja osaamisen vaalimisesta.
AKL Summitin muita huippuvieraita ovat Andrew Tongue, kansainvälisen tutkimusorganisaatio ICDP:n tutkimusjohtaja. Hän tulee kertomaan viimeisimmät tutkimustiedot Euroopan autokaupasta, mm. uusien ja käytettyjen ajoneuvojen toimituksista, vähittäismyynnistä ja jälkimarkkinoinnista.
Päivän yksi huippuhetkistä koetaan, kun lavalle astelee alan tulevaisuus. Kuulemme nuorten omalla äänellä autoalasta sekä AKL:n ja Autotuojien syksyllä käynnistyneestä, kaksivuotisesta Vetovoima-hankkeesta.
Tule päivittämään tietosi tulevaisuuden alasta ja nauttimaan huippuesityksistä!