Miten tehdä tarjous, josta asiakkaasi eivät voi kieltäytyä? Millainen on asiakaskokemuksen tulevaisuus? Marraskuussa järjestettävässä AKL eSummit -tapahtumassa näistä kertoo kansainvälisesti arvostettu asiakaskokemuksen eturivin asiantuntija Steven Van Belleghem.
Asiakkaat odottavat helppokäyttöisyyttä, ystävällistä henkilökuntaa, monikanavapalveluja ja kilpailukykyisiä hintoja. Tulevina vuosina asiakaskokemus nousee aivan uudelle tasolle. Luonnollisesti digitekniikalla on keskeinen rooli asiakkaiden odotuksissa, mutta kuinka luodaan ylivertainen asiakaskokemus?
Belgialainen Steven Van Belleghem on yksi Euroopan johtavia asiakaskokemuksen asiantuntijoita ja kansainvälisesti erittäin suosittu keynote-puhuja. Hän on myös yrittäjä ja markkinoinnin professori. Hänen uusin asiakaskokemusta käsittelevä teos ”The offer you can’t refuse” julkaistiin syyskuussa 2020. AKL eSummitissa Van Belleghem johdattaa yleisönsä älykkäästi ja innostavasti matkalle nykyaikaisten asiakassuhteiden maailmaan. Hänen puheenvuoronsa antaa oivalluksia, miten rakentaa kannattavampaa liiketoimintaa paremman asiakaskokemuksen avulla.
Early Bird -hinnat voimassa syyskuun loppuun saakka!
Tule kuulemaan, miten yrityksenä voit auttaa tekemään kuluttajien unelmista totta ja poistaa esteitä heidän jokapäiväisessä elämässään. Uskomattomat Early bird-hinnat ovat voimassa syyskuun loppuun asti.
Huomioithan, että ilmoittautuminen on henkilökohtainen. Jokainen osallistuja saa oman käyttäjätunnuksen Brella-alustalle, josta näet livelähetyksen ja pääset verkostoitumaan. Early Bird -ennakkohinnat ovat voimassa 30.9. asti ja niihin lisätään alv.